Гарантійні умови

Наші товари поділяються на дві категорії:

1) товари 1-ої категорії, які підлягають поверненню та обміну протягом 14 днів:

- корпусні частини;

- лотки, піддони, чаші, ємності;

- муфти, шестерні, ножі, шнеки і т.д.

2) товари 2-ої категорії, які не підлягають поверненню та обміну:

- мотори, магнетрони;

- кнопки та перемикачі;

- терморегулятори, термостати, термозапобіжники;

- плати, блоки, модулі управління;

- плати, блоки, модулі живлення та інші запчастини, що підключаються до електричної мережі.

Чому товари діляться таким чином, пояснимо Вам на прикладі.

Для початку Ви повинні розуміти, що запчастини та аксесуари не є готовими до експлуатації товарами.

Не кожну запчастину або аксесуар можна ввімкнути в розетку та почати експлуатувати за призначенням.

Наведемо простий приклад на платі управління для телевізора, кондиціонера, пральної машини.

Для того щоб виконати кваліфікований ремонт Вашого апарату, Вам необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру, який має дозвіл на проведення ремонтних робіт від виробника. За самостійного непрофесійного ремонту є великий ризик виходу з ладу нової плати управління. Причин виходу з експлуатації може бути кілька: не робочі блок чи плата живлення; коротке замикання; невідповідність допустимих напруг та інші причини. У цьому випадку немає вини виробника та постачальника запчастин. Саме в таких випадках практично неможливо довести, що запчастина вийшла з ладу через некваліфікований ремонт.

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін можливе протягом 14 днів при дотриманні всіх умов:

- товар відноситься до 1-ої категорії (список товарів дивіться вище);

- наявність товарного чека з печаткою;

- наявність цілої оригінальної упаковки;

- товар не пошкоджено;

- відсутність слідів експлуатації товару.

Повернення та обмін НЕ МОЖЛИВИЙ у випадку:

- товар відноситься до 2-ої категорії (список товарів дивіться вище);

- пошкодження оригінальної упаковки;

- пошкодження товару;

- наявність слідів експлуатації товару.

Отримання та огляд товару

При отриманні в пункті самовивезення або служби доставки переконайтеся в наступному:

- наявність цілої упаковки;

- наявність товарного чека з печаткою та списком товару;

- цілісність та відповідність товару.

Претензії до упаковки та товару приймаються за наявності Акту транспортної компанії.


Запорука успішного ремонту: правильна діагностика апарату, правильний підбір запчастини, ремонт у кваліфікованому сервісному центрі.